Már régóta tervezem...

2010.12.11. 13:03

Már régóta tervezgetem, hogy sorokba öntöm azt a lehetetlen forgatókönyvet, amit életként élek és élnek körülöttem emberek. Amit itt olvashattok majd nem más mint az életem, amit élek immár több mint 30 éve... régen kezdtem, de még nincs vége, bár közel mindig kerülhet az ember fia a véghez.

Történetemet NEM a képzelet szülte, de ha valaki ráismer önmagára, esetleg valamely barátjára, ismerősére ne kérdezzen rá, hogy ő e a történetem szereplője.. én tagadni fogom azt is, hogy valaha hallottam magáról az internetről!

Szóval jöjjön életem elmúlt éveinek emlék könyve...

A bejegyzés trackback címe:

https://roadmovielife.blog.hu/api/trackback/id/tr42508786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása